הסרת שיער בידיים בפרט, וכל הגוף בכלל החלה עוד בתקופת יוון העתיקה בה הגוף החלק נחשב ליפה אסטטי ומושך. כיום, נשים וגברים רבים מעוניינים בידיים חלקות אלגנטיות ומטופחות, ידיים חלקות משיער משדרות ניקיון, רכות, טיפוח ואלגנטיות. בשנים האחרונות הפכה הסרת שיער מהידיים לטרנד חם, עכשווי, צעיר ורענן. איך בוחרים שיטה של הסרת שיער בידיים?

שיטות רבות קיימות להסרת שיער, מהסרת שיער בגילוח עד שיטות מתקדמות, הסרת שיער מהידיים באמצעות גילוח אמנם מבטיח טיפול חסר כאב אך תוצאותיו מחזיקות ימים אחדים, גילוח חוזר ונשנה אף גורם להופעת 'קוצים' על העור. הסרת שיער מהידיים באמצעות שעווה היא שיטה שתוצאותיה מחזיקות זמן רב יחסית. רבים פונים לקליניקות מקצועיות, בה הסרת השיער בשעווה תעשה ללא כאבים מיותרים ובצורה מקצועית וטובה. שיטה מתקדמת יותר למשל היא הורדת שיער מהידיים באמצעות לייזר, מומלץ להתייעץ עם מומחה במקצוע כדי שיתאים לך טיפול בצורה הטובה ביותר, תהליך הסרת שיער באמצעות לייזר אורך מספר מפגשים עד להשגת התוצאה הרצויה, הסרת שיער מהידיים באמצעות לייזר מלווה בעקצוצים קלים ובתחושת חום קלה, שיטה זו מבטיחה ידיים חלקות ללא שיער לצמיתות.

 

כיצד לבחור את המכון הטוב ביותר עבורי? הסרת שיער מהידיים הוא לא עניין של מה בכך, כדי לבחור מכון טוב יש מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון: מקצועיות ואמינות- לאנשים שונים סוגי עור שונים, כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע לפני שבוחרים שיטת טיפול, קוסמטיקאית מקצועית ואמינה תדע לזהות את סוג העור שלך ולהתאים לך את הטיפול הטוב ביותר. שירות חם ואדיב- עם המקצועיות חשובה גם האווירה במכון היופי, אנשי מקצוע אדיבים וחמים ומכון מטופח באווירה נעימה וקלילה הם בחירה חשובה מאד. ניתן לבחור את מכון היופי לבד, אך אפשר גם לחסוך זמן ולהתקשר מיד למכון יופי של ויקטוריה הממוקם ברחוב הצנחנים 17 בגבעתיים בטלפון 072-3311251.

 

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
התקשרו עכשיו